top of page
  • Swaruu of Erra

קארמה: שחרר את עצמך




February 23, 2019


מושג הקארמה הוא אחת הנקודות החשובות ביותר לחלוק. המושג שלי של קארמה שונה לא רק מהמושג המובן והמקובל על כדור-הארץ אלא הוא גם שונה מהמושג של קארמה של מינים אחרים בגלקסיה, כמו זה שיש לאנדרומדנים Andromedans. הם, כמו גם גזעי כוכבים רבים אחרים "חוששים" מאוד מקארמה, כמו ממשהו שאתה מייצר ואינך יכול לברוח ממנו. כמו תגובה בלתי נמנעת לפעולה שלך.

וזוהי הסיבה שגזעי כוכבים רבים לא רוצים להתערב בנושאים הקשורים לכדור-הארץ מחשש ליצור קארמה, שכך בעיות כדור-הארץ יהפכו גם לשלהם.

אבל אני אישית לא מאמינה בלשלם קארמה כזו. לדעתי זה לא עובד כך.

בשבילי קארמה היא חלק מ"משחק" המטריקס בין אם זה מטריקס של 3D או מטריקס של 5D. זה כמו כסף במשחק מונופול, כשאתה משחק במשחק הזה אתה משתמש בכסף צעצוע, אבל זה תקף רק בזמן המשחק. כשתפסיק לשחק את המשחק, הכסף לא תקף.

מנקודת המבט שלי, כאן (ב-5D) אנחנו נמצאים בתוך מטריקס משלנו, אמנם גדול יותר כי הוא עוטף אינספור כוכבי לכת, אבל גם הוא, מטריקס. גבול המטריקס ​​המורחב הזה יהיה בסיום ההתגשמות ה"פיזיקלית" שבה יש לך גוף ביולוגי.

קארמה עבורי היא, חלק מהסכמי המגבלות או המאפיינים של המטריקס הבראשיתי. אבל זה תקף רק בתוך המטריקס. ורק אתה לבדך, מנהל את מה שקורה עם עצמך. הרעיון של קבלת קיומה של קארמה, או הצורך לשלם קארמה, היא רק בחירה שאתה עושה. כפי שאמרתי, זה כמו כסף במשחק "מונופול", יש לזה ערך כל עוד אתה משחק במשחק. ואין לזה ערך מחוץ למשחק.

להחליט, כנשמה, שאתה חייב להתגלגל מחדש כי אתה חייב קארמה למישהו זה כמו לשחק מונופול, וכשהמשחק מסתיים אתה עדיין חייב תשלום למישהו. ואתה רוצה להמשיך לשחק במשחק המונופול עד שהכל ישולם, אבל זה לעולם לא יהיה, תמיד משהו יקרה.

הנקודה שלי היא, שהרצון לתשלום קארמה, המלווה בבושה ובאשמה, הוא בחירה שאתה עושה. ולרוב זו בחירה שאתה עושה בגלל שמישהו עשוי להשתמש במושג קארמה כדי לאלץ אותך להתגלגל מחדש. אבל בסופו של דבר, רק אתה מחליט לשאת את הקארמה שלך. הבחירה היא שלך ושלך בלבד!


כדי להיפטר מכל הקארמה, תחילה עליך להבין זאת, ואז עליך לשחרר. סלח לאחרים ומעל הכל סלח לעצמך. זאת, אם הכוונה שלך היא לא לחזור לאחור, ולא להתגלגל שוב על פני כדור-הארץ. כמו כן, כדי להבין זאת, אתה חייב לראות שאין "נכון" ו"לא נכון", "טוב" ו"רע", אלא רק התפיסה שלך לגבי זה. כל אלה הינם מושגים המבוססים על נקודות המבט והחוויות שלך, והמושג טוב ורע הוא יחסי למתבונן. אין טוב ואין רע ככאלה, הכל הוא ניגוד של אינטרסים וזה מסתכם שוב בדואליות.

כדי לצאת מהמטריקס אתה צריך להתעלות מעל הדואליות.


נשמות בוחרות להמשיך לחזור לכאן בגלל שהן מאמינות שהן לא עשו משהו נכון והן רוצות לחזור ולנסות לעשות את זה "בפעם הבאה כמו שצריך". עלינו להתעלות מעל מערכת האמונות הזו כדי להמשיך הלאה, ולהבין שבכל רגע אנו עושים כמיטב יכולתנו וכי לעולם לא נצליח לעשות את הדברים באופן מושלם. כמו כן, זהו תהליך אינדיבידואלי, אתה יכול לעורר השראה, אתה יכול להיות דוגמה לעקוב אחריה, אבל כל תודעה, כל אדם חייב לעשות את העבודה הזו בעצמו מתוך המטריקס ​​התלת ממדי. אחרת, הוא יחזור.


לדוגמא: ילד בן שלוש נהרג באזור מלחמה בידי חייל אויב. בהתחשב באיך שדברים נוטים לעבוד במונחים של אשמה ותפיסת קארמה, הילד הזה כנראה היה חייל שהרג ילדים בחייו הקודמים, והוא לא יכול לשאת את האשמה של הרג הילדים ולכן הוא מרגיש שהוא חייב לחזור לשלם קארמה. זהו רעיון שהנשמות נצמדות אליו, כדי להתנסות בקשת החוויות האנושיות, ללמוד מהניסיון ולהתפתח.


אבל, תפיסה זו מנציחה סבל!


ההבנה שאתה יכול לשחרר את הדברים, תשחרר את הקארמה שלך. אתה היחיד שיכול לכפות על עצמך קארמה, או כל דבר אחר. אף אחד לא מעניש ואף אחד לא שופט אותך, רק אתה. ואין שופט קשה יותר מעצמך.

קארמה תקפה רק בזמן המשחק (בתוך גלגול החיים). ואתה צריך לשלם קארמה רק בזמן שאתה משחק במשחק הזה. כללי המשחק הזה עוותו כדי לגרום לך לחזור ולהתגלגל שוב ושוב.


כל אדם מלא ברעיונות שהמטריקס והחיים כפו עליו. כל האשמה, הבושה והחרטה, כל הדברים שהם חושבים שהם צריכים לשלם. זה המטריקס. מכיוון שהאנשים עצמם הפכו להיות המטריקס והם נושאים אותו במוחם. לכן, יש מטריקס בצד השני של המוות, כי האנשים לוקחים אותו איתם בתודעתם כשהם עוזבים את הגוף באירוע המוות.

אתה לא צריך למות או להיות במישורים גבוהים יותר כדי לוותר על קארמה. תוך כדי החיים בממד 3, אתה יכול להחליט שדי. מספיק לך.

כדי באמת להיות מסוגל למוסס קארמה, עליך לעשות עבודה רוחנית באמצעות "עבודת צללים" שתשחרר אותך מהדואליות של עצמך. ואת זה יש לעשות מהצד הזה, מהצד המתגלם בעודך על כדור-הארץ.

מדוע זה צריך להיעשות מהצד המתגלם? מכיוון שיש יותר מדי הסחות דעת בצד השני. כשאתה עוזב את הגוף באירוע המוות, משוחרר מפיזיות, אתה חש אושר עילאי, והדבר האחרון שתרצה לדאוג לו הוא קארמה. ובכל זאת, אתה חוזר שוב ושוב בגלל סיבות רבות. ומכיוון שבמקרה של כדור-הארץ, כשאתה מת ואין לך דברים ברורים בראש, אתה עשוי להשתכנע בקלות לחזור.

כשאתה מת אתה עדיין אתה. ערכי הרעיונות והתפיסות שלך הם עדיין אתה.

יש גם מטריקס בצד השני, ואני מתכוונת למטריקס התלת-ממדי. לאחר המוות אתה "רמה אחת למעלה" אבל המטריקס עדיין תקף שם. לכן, רצוי שתהיה בכוונה מלאה לפני שאתה מת, והצהר את החלטתך לצאת מהמשחק. שאתה כבר לא משחק במשחק! או שאתה רוצה לשחק משחק אחר ולהתגלם בכוכב אחר. אבל חשוב שיהיה לך ברור מה אתה רוצה.

ואתה יודע מה החלטת כשתפגוש את שומר השער בצד השני, שאולי ירצה להכריח אותך לחזור. אתה חייב לציין שאתה המקור (Source), ואתה לא מקבל את חוקי הקארמה. אתה חופשי! כי אתה המקור ויש לך רצון חופשי, ואתה תהיה חופשי.

כשאתה מגיע אל החיים שלאחר המוות, אתה מלא ברעיונות וערכים משולבים שיכולים להגביל אותך. רק רעיונות מגבילים אותך, בחייך ובמותך. כשאתה מת אתה עדיין נושא את הרעיונות שלך. שחרר עצמך בצד המתגלם, ותמיד תהיה חופשי.

אם יש לך רעיון לגבי כל דבר שאפילו "מריח" כמו דואליות, אז אתה עדיין ב-Matrixed. נכון שבצד המתגלם תמיד יהיו לך "כמה" רעיונות אבל, לפחות מזער אותם. או הבן שחייבת להיות לך סכיזופרניה מסוימת שבה אתה יכול לחשוב כישות אור במחוזות הגבוהים, ובאותו הזמן גם לתפקד כאדם בהתגלמותו בממד 3, ולחיות עם פיצול זה בהרמוניה.


רעיונות אלה על קארמה, כפי שקיימים בכדור-הארץ, נזרעו על ידי האנדרומדנים. הקונספט הנוכחי הוא ישן מאוד, כנראה בן יותר ממיליון שנה (עם זאת אין דרך לאשר זמן כזה). אבל אצלנו, הטייגטנים, יש דרך אחרת לראות את קארמה, וזו הדרך שאני נותנת לך, כמשהו שאתה כן שולט בו ואתה לא הקורבן שלו (כמו שמתקיים במודל האנדרומדיאני). קארמה פירושה תנועה. איך אתה מפרש את זה, כטוב או כרע, באמת תלוי רק בך.

האנדרומדנים פיתחו את תפיסת הקארמה, אבל על פני כדור-הארץ הם הפכו אותה מותאמת לתלת-ממד, וכך היא כללה דברים נוספים שהפכו אותה למורכבת יותר.

כמו: קארמה אינדיבידואלית, קארמה משפחתית, קארמה אזורית, קארמה לאומית, קארמה עולמית או פלנטרית.

אתה יכול להקדיש את כל החיים ללימוד נושא הקארמה. אבל בסופו של דבר, זה רק עושה את הכל מסובך יותר. אנחנו כאן רואים בקארמה משהו הרבה יותר פשוט, שהיא: המחשבות, המושגים, ההיצמדויות והאחזקות שאנו עשויים ליצור ולקחת אל הגלגול הבא שלנו. הייתי אומרת שצריך "לתקן" אותה מכיוון שהיא ישנה ומיושנת. באופן אישי, אני חושבת שהיא קיימת רק בגלל אלה המשתמשים בה, והלוקחים את המושגים האלה ברצינות. היא קיימת עבורם.


תארו לעצמכם כשאתם חיים את חייכם, וכל מה שאתם עושים, וכל מה שאתם אפילו חושבים, נכתב. כמו כן, המטריקס ​​התלת-ממדי קורא את התנועות והכוונות שלכם תוך כדי חיי היומיום שלכם, באופן כזה שהוא משקף לכם בחזרה את מה שאתם מבקשים, בהתבסס על המקום שבו תשומת-הלב והמיקוד שלכם נמצאים. אלו התנועות והפעולות שלכם, וההחלטות שלכם. וגם כפי שנראה כסיבה ותוצאה, כמו שהחלטה שונה שקיבלת תגרום מן הסתם לתוצאה אחרת. זה מה שמניע את המטריקס. כיצד הוא קורא אותך ומשקף לך את מה שאתה מתמקד בו.

הקארמה היא רק אדוות מעשינו, האם נוכל להמיס את האדוות הללו ואת השפעותיהן?

אדוות אלה הן ב-mind שלנו ואנו יכולים לפזר אותם ולשלוט בהן כרצוננו.

הקארמה כסיבה ותוצאה בהתגשמות בממד-3, היא אמיתית. אבל אתה יצרת את היקום ואת כלליו ואתה יכול לשנות את הכללים הללו, אפילו מהתלת-ממד, על-ידי כך שתהפוך אמונה אחרת לנכונה עבורך. כלל חדש שיחליף את האמונה הישנה.

אתה יכול לשנות את המציאות שלך ולהיות האדון של החומר והזמן וה-mind! ראשית על ידי כך שתהיה מודע לכל אותם רעיונות מגבילים. הבן אותם היטב ואז נקוט בצעדים קטנים כדי להתגבר על רעיונות מגבילים אלה.

לאחר המוות אנשים הולכים למקום המדויק שמתאים לתדר ולרמת התודעה שלהם. מה שהם מאמינים בו הם יראו כשימותו. ככל שאתה עולה במחוזות כך קל יותר לבטא דברים, לכן, המטריקס עצמו ואפקט המראה, ימלאו אוטומטית את הציפיות של האנשים כשהם מתים. הם יציגו את המציאות שכל אדם מאמין בה.

נשמות יעברו מניפולציה ויגרמו להן להתגלגל מחדש ברצון. עדיין יש מטריקס בצד השני. אתה חייב להתמקד ולהיות בעל כוונה ברורה לצאת מהמטריקס ולחזור למקור או לפלנטה אחרת כדי להצליח לצאת. זה המסר שלי, הכוונה שלי והעבודה שלי היום. מי שמאמין באמת ובתמים שהוא חופשי, יצא לחופשי.


הכל משתנה, הכל דינמי, הקבוע היחיד הוא השינוי. ככל שכולנו התפתחנו והחלטנו מה לכלול בתפיסת העולם שלנו לאחר אלפי שנים של גלגולים וגלגולים מחדש. הרעיון החדש שהגינו, הוא המסקנה שלנו. בקיצור: אתה נושא קארמה כי אתה בוחר לשאת אותה. ואם תבחר אחרת, תוכל לשחרר אותה.

מה שאני באמת מנסה להעביר היום בנוגע לקארמה הוא: מספיק עם המשחק הזה. לכו הביתה! למקומות מהם באתם. או התגלמו בכוכבים אחרים. חיים מושלמים של 100% אי אפשר לחיות לעולם! זוהי מלכודת. אי אפשר אף פעם לעשות הכל נכון! שחררו, סלחו לאחרים ומעל הכל, סלחו לעצמכם!


89 views4 comments

4 Comments


Guest
Jul 06, 2023

איך אדם לא דתי, שלא מכיר ולא יודע מה הדת אומרת על שכר ועונש ועל יום הדין לאחר המוות, איך אדם כזה חווה את יום הדין (למרות שהוא אומר שלא הכיר את זה ולא האמין בכך בעודו בחייו)?

Like
Guest
Jul 06, 2023
Replying to

יש לשאלה הזאת הרבה תשובות... ההבנה שלי היא שגם אם זו לא הייתה אמונתה במודע היא ודאי מקדה את תשומת-לבה ומחשבותיה לחוויה הזו שהיא גילתה. כולם נושאים בתוכם את תיכנות תת-המודע הדתי, במודע ושלא במודע, והם נושאים את האמונות הללו מהגלגול הזה או מגלגולים קודמים. לכן אני חושבת שהבחורה כנראה האמינה באופן לא מודע בדברים הללו.

מכיוון שכדי לזהות את התת-מודע של עצמה, היא צריכה לעשות עבודת-צללים ולהכיר את חלקיה הפנימיים. אם היא לא הייתה מודעת לעומקים שלה, כמו שקורה אצל חלקינו, היא לא תכיר ולא תזהה שכבות עמוקות של אמונות.


נוגה

Like

Guest
Jul 05, 2023

שאלה: אם אין קארמה אז מה האינטרס, של אדם שלא לעשות פשעים ולא לפגוע באחרים לצורך הבנפיטים' שלו עצמו(האגו)?

למשל ,אם יש באפשרותו של אדם לגנוב או להזיק וכו' רק לצורך עצמו וסיפוקו אגב פגיעה קשה באחר ללא 'תשלום' על כך ע"י הקארמה אז האם ה'פשע משתלם'..?


Like
Guest
Jul 06, 2023
Replying to

זו ההבנה שלי: מי שמזיק לאחרים, מוריד לעצמו את התדר. אתה לא יכול להזיק לסביבה שלך ועדיין להעלות תדר!!! אדם כזה, המזיק לסביבה, לא יוכל לצאת מהפלנטה בגלל תדר נמוך (זה לא שיש לך תדר. אתה הוא התדר!).

ז"א, מלבד ויתור על רעיון או מושג הקארמה, האדם צריך להיות עם תדר מספיק גבוה כדי לצאת ולעבור את חגורות ואן-אלן, שמפרידות בין מטריקס 3D למטריקס 5D (ולפי חוק המשיכה: אתה מושך ונמשך אל האירועים/המחשבות/הרעיונות/התפיסות/הרגשות וכו של התדר המדויק בו אתה נמצא, וכך נראה עולמך).

דבר נוסף: קרוב לוודאי שה"נשמה" של האדם הזה, תרצה לחזור למסכת הגלגולים. כי מי ש"שופט" את האדם, הוא רק עצמו. וכשיגיע הרגע, והוא יעזוב את גופו -העצמי הגבוה /"הנשמה" שלו תרצה לחזור למסכת הגלגולים, כדי להתפתח.

מכיוון…


Like
bottom of page